Page 39 - ERÜ'de Bu Ay Aylık Bülten EYLÜL-2025
P. 39
Eylül 2025 ‘de Bu Ay
GÜNDEM
Dr. Öğr. Üyesi Nurten Filiz AK’ın TÜBİTAK 1002-A Başarısı
niversitemiz Fen Fakültesi Ast- için Alternatif Yöntemlerin Test Edil-
ronomi ve Uzay Bilimleri Bölü- mesi” başlıklı proje TÜBİTAK1002-A
Ümünden Dr. Öğr. Üyesi Nurten Hızlı Destek Programı kapsamında
Filiz AK’ın yürütücü olduğu “Kuazarlar- desteklenmeye hak kazanmıştır.
da Kırmızıya Kaymanın Belirlenmesi
Dr. Öğr. Üyesi Nazlı AYSİN ÖRNEK’in TÜBİTAK 1002-A Başarısı
niversitemiz Turizm Fakültesi siyonların Belirlenmesi: Bir Delphi Ça-
Turizm Rehberliği Bölümün- lışması” başlıklı proje TÜBİTAK1002-A
Üden Dr. Öğr. Üyesi Nazlı AYSİN Hızlı Destek Programı kapsamında des-
ÖRNEK’in yürütücü olduğu “Seyahat teklenmeye hak kazanmıştır.
Acentalarının Geleceğine İlişkin Projek-
Üniversitemiz Doktora Öğrencisi Uzman Hemşire Hatice
ÇİFTÇİ’nin TÜBİTAK 1002-A Başarısı
niversitemiz Sağlık Bilimleri tırma Hastanesi personellerinden Uz.
Enstitüsü Hemşirelik Esasları Dr. Özgür Yıldırım YILDIRIM’ın araştır-
ÜProgramı doktora öğrenci- macı olduğu “Bariyatrik Cerrahi Uygu-
si Uzman Hemşire Hatice ÇİFTÇİ’nin lanan Hastalarda Reiki’nin Abdominal
yürütücü; Erciyes Üniversitesi Sağlık Distansiyon, Bulantı-Kusma, Ağrı Şid-
Bilimleri Fakültesi İç Hastalıkları Hem- deti ve Konfor Düzeyine Etkisi” baş-
şireliği öğretim üyelerinden Prof. Dr. lıklı proje TÜBİTAK1002-A Hızlı Destek
Sultan TAŞCI’nın danışman ve Sağlık Programı kapsamında destelenmeye
Bakanlığı Adana Şehir Eğitim ve Araş- hak kazanmıştır.
Doç. Dr. Erkan Yılmaz’dan TÜBİTAK 1505 Başarısı
ürütücülüğünü Eczacılık Fakül- araştırmacı olarak yer aldığı “Çelik
tesi öğretim üyelerinden Doç. Halatlarda Korozyonu Önleyecek An-
YDr. Erkan Yılmaz’ın yaptığı, Er- ti-Korozif Kaplamalarin Geliştirilmesi”
ciyes Üniversitesinden Prof. Dr. Afşin başlıklı proje TÜBİTAK 1505 Üniversite-
Alper Cerit, Dr. Öğr. Üyesi Fatma Nazlı Sanayi İş Birliği Programı kapsamında
Özsolak, Arş. Gör. Dr. Gökhan Sarp’ın desteklenmeye hak kazanmıştır.
39
@erciyesuni1978 www.erciyes.edu.tr

