Page 46 - ERÜ'de Bu Ay Aylık Bülten Ekim-2025
P. 46

‘de Bu Ay                            Ekim 2025


                                                                                GÜNDEM
                                                                                GÜNDEM


        Ün vers tem zden Tem z B r Dünya, Tem z B r Gelecek.
        Ün v     ers t    em z     den      T em z B r D         ün   y  a,  T em z B r G          elec   ek   .

        Doğayı Tem z Tutalım Etk nl ğ
        Do    ğa   yı T  em z T      utalım        E tk   nl ğ
        Ü Ü Ü Ü Ü Ü Ü n vers tem z Spor B l mler  Fa-  B rçok öğrenc n n  lk kez görme ve gez-e gez-  b r Gelecek. Doğayı Tem z Tutalım etk n- n-
                                        a-
                                        a-
                                               ok öğ
                                              ç
                                            B r
                                                                                                      utalım etk
                     em z Spor B l mler
                 ers t
                 ers t
                                       F
                                       F
                     em z Spor B l mler
                                                                                           oğa
                                                                                         . D
                                                                                       ek
                                                                                                 em z
                                                                                                T
                                                                                              yı
                                                                    me v
                                                    enc n n  lk kez gör
                                                    r
                                                                                    elec
                                                                                b r G
                                                                                                     T
               n v
               n v
                                            me  ansını bulduğu bu doğa har kası ası
                                                                                l ğ  düzenled k. Çevre b l nc , doğal kay--
                                                                          k
                                            me  ansını bulduğu bu doğa har
                         etmenl k B
                         r
                         etmenl k B
                                    ölümü
                                    ölümü
                                                                                l ğ
                                                                                                        doğal
                                                                                                 e b l nc ,
                                                                                                             k
                                                                                                               y
                                                                                                              a
                                                                                              evr
                                                                                   düz

                                                                                      enled k
                                                                                             Ç
                                                                                            .
                        ğ
                ült
                ült
               k k
               kültes  Öğretmenl k Bölümü
                        ğ
                  es  Ö
                         r
                  es  Ö
                                                      la ık 3
                 r
               öğ
                                            bölgede
                                                            saa
                                                   y
                                                                                       sür
                                                    ak
                 enc ler
               öğ
                                                                                          dürüleb l r
                                                                                                          lde
                                                              t bo
                                                                                   lar
                                  zmet U
        Üöğrenc ler  Topluma H zmet Uy-
                                                                                nak
                 enc ler
                        T
                         opluma H
                                                                                                       ek
                        T
                                                                  yunca etk
                                        y
                                                                                                            k
                                                                                                   b r
                                                                                     ın
                 r
                                                     r
                                                     enc ler etk
                                                                nl ğ
                                      nas
                                     ır
        gulamaları ders  çerçeves nde Ağırnas, ,
        gulamalar ı ders  ç       er opluma H  zmet U y - -  bölgede yakla ık 3 saat boyunca etk nl k  nl k   nakların sürdürüleb l r b r  ek lde kulla-ulla-
                          ev
                         ç
                                    ğ
                            es nde A
                                             apan öğ
                                                                                nılması ve gelecek nes llere sağlıklı b r lı b r
                                                                                       e gelec
                                                                                nılması v
                                                                                              ek nes ller
                                            yapan öğrenc ler etk nl ğ n b t m nde  n b t m nde
                                            y
                                                                                                      e sağlık
                                                                                                       n  vur
        Ges , Koramaz Vad s  ve Çevres nde “Te--
        G es , Kor amaz  V ad s  v e Ç evr es nde  “ T e  ha tır a f ot oğ r afı ç ekt r d ler  çevre bırakılması gerekt ğ n  vurgular. .
                                                                                                  ekt ğ
                                                                                          ılması ger
                                                                                 evr
                                                                                   e bır
                                                                                        ak
                                            hatıra fotoğrafı çekt rd ler..
                                                                                ç
                                                                                                            gular
                                                                                          eler
                                                                                                      a olan etk
        m z b r Dünya, Tem z b r gelecek. Doğayı yı
                                                                                                     y
        m z b r D ün y a,  T em z b r gelec ek . D oğa  Düzenlenen etk nl k hakkında b lg  ve-  İ İnsan akt v teler n n doğaya olan etk le--
                                                                                              n n doğa
                                                                                                               le
                                                                                nsan akt v t
                                            Düzenlenen etk nl k hakkında b lg  ve-

                                                                                             bu
         em z
                                                                                           v
              utalım
                                                                                                    ler
             T
                                                                                                      m n m z
                                                                                            e
                    ”
        T
                             düz
                                                                                                             e
                                                                                                               et
                                                                                  n
                                                                                   anlamak
                        nl ğ
        Tem z Tutalım” etk nl ğ  düzenled .enled .                              r r n  anlamak ve bu etk ler  m n m ze et--
                     etk
                                                                                                etk
                                            ren ders koord natörü Öğret m Görevl s
                                            ren ders koord natörü Öğret m Görevl s
                                                                                   , ekos st
                                                                                mek
                                                                                          emler
        Etk nl k kapsamında Ağırnas yer altı  eh-
        Etk nl k kapsamında Ağırnas yer altı  eh-  Hasan Aksoyak; "Topluma H zmet Uygu-  mek, ekos stemler n denges n  korumak  n denges n  korumak
                                            Hasan Aksoyak; "Topluma H zmet Uygu-
                                                                                                 . B zler
                                                                                      a
                                                                                     y
                                                                                 ç n ha
                                                                                       t  önem ta ır
        r , Koramaz Vad s , Ges , Vekse mahalles    lamaları ders  kapsamında b rçok sosyal    ç n hayat  önem ta ır. B zlerde bu b l nc  de bu b l nc
                                            lamaları ders  kapsamında b rçok sosyal
        r , Koramaz Vad s , Ges , Vekse mahalles
                                                                                                     mak v
                                                                                   enc ler
                                                                                         m z
                                                                                öğ
                                                                                  r
                                                                                                              k
                                                                                            e k
                                                                                              azandır
                                                                                                          e far
                                            sorumluluk projes  ve etk nl k yapmaya
        ve çevres nde tar h ve doğa yürüyü ü
        ve çevres nde tar h ve doğa yürüyü ü   sorumluluk projes  ve etk nl k yapmaya   öğrenc ler m ze kazandırmak ve farkın-ın-
                                                                                dalık  olu turmak   ç n  bu  etk nl ğ m z   m z
                                            devam ed yoruz. Bu dönem 6. etk nl ğ -
        yapan ek p güzergah boyunca da çevre
        yapan ek p güzergah boyunca da çevre   devam ed yoruz. Bu dönem 6. etk nl ğ -  dalık   olu tur mak    ç n   bu   etk  nl ğ
                                                                                düzenled k. Etk nl ğ m ze katılan değerl  l
        tem zl ğ  yaptı.
        tem zl ğ  yaptı.                    m z olarak Ağırnas, Ges , Koramaz Vad s    düz enled k . E tk  nl ğ  m z e k a tılan değer
                                            m z olarak Ağırnas, Ges , Koramaz Vad s
                                                                                öğrenc ler me sonsuz te ekkürler m  su- m  su-
                                            ve Çevres nde  Tem z b r Dünya,  Tem z   öğ r enc ler  me sonsuz t e ek k ür ler
                                            ve Çevres nde  Tem z b r Dünya,  Tem z
                                                                                nuy orum
                                                                                nuyorum" ded ." ded .
    46
                      www.erc yes.edu.tr                                                              @erciyesuni1978
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51